Je reklama navoněná "zdechlina"?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Je reklama navoněná "zdechlina"? |
Autor: |
Štěpanovský, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Radvan, Eduard
|
Abstrakt:
|
Ve své práci s názvem: Je reklama navoněná "zdechlina"? jsem se pokusil seznámit čtenáře s reklamou a médií, jejími specifiky a determinanty, je zde hovořeno o historii reklamy, specifikováno to, co vlastně je reklama a k čemu slouží, jsou popsány prostředky ovlivňování v reklamě a je zde rozebrán legislativní a etický rámec působení reklamy a médií. V této práci se rovněž zabývám účinkováním známých osob v reklamách, jsou zde také uvedena některá relevantní rozhodnutí Arbitrážní komise Rady pro reklamu týkající se účinkování těchto osob v reklamách. A v neposlední řadě se ve své práci rovněž zabývám mediální výchovou a možným působením sociální pedagogiky a sociálního pedagogika při mediální výchově. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7628
|
Datum:
|
2008-03-28 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.03.2038
|
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
1009196
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet