Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji |
Autor: |
Alexová, Jitka
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků z praxe, vztah guerrilla marketingu a práva a nastiňuji zde také vztah s dalšími inovativními strategiemi. V teoretické části se zabývám popisem několika guerrilla kampaní, které byly využity u nás. Posuzuji kampaně z různých oblastí: kampaně nízkorozpočtových filmů, bankovních institucí a telekomunikační společnosti Vodafone a hodnotím je dle různých kritérií. V analytické části se zabývám mediální analýzou dvou kampaní telefonního operátora Vodafone z různých kritérií. Závěrečná část práce je věnována paradigmatům efektivního guerrilla marketingu, kde uvádím souhrn základních předpokladů k vytvoření správné guerrilla marketingové kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7569
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7444
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet