Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s.r.o. |
Autor: |
Vičíková, Tereza
|
Vedoucí: |
Semančíková, Monika
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je specifikovat způsoby měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje informace týkající se problematiky spokojenosti zákazníků a její způsoby měření. Praktická část obsahuje charakteristiku firmy Datec Retail Solutions s.r.o., analýzu současného měření spokojenosti zákazníků ve firmě, mé vlastní zjišťování spokojenosti zákazníků, doporučení a návrhy pro zkvalitnění komunikace se zákazníky, které povedou k větší spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7565
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7432
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet