Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století |
Autor: |
Sedláčková, Jana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem teto práce je zmapovat současné trendy ve využití identifikačních náramků spol. Precision Dynamics Corporation (PDC) ve světě a především v ČR. Teoretická část se vě-nuje zejména zařazení a využitelnosti identifikačních náramků z hlediska členění marke-tingových komunikací. Analytická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl realizo-vaný na základě sekundárních dat získaných ze zahraničí a zejména od lokálního výhradní-ho distributora identifikačních náramků spol. Identifikační systémy, s.r.o. Tato část přináší zajímavá srovnání situace v zahraničí a v ČR. Dále pak autor zmiňuje nové trendy v oblasti využití identifikačních náramků, které se již využívají v zahraničí a uvádí praktické mož-nosti využití, které by se dali v budoucnu aplikovat i na lokálním trhu v ČR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7561
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7518
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet