Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století
Autor: Sedláčková, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem teto práce je zmapovat současné trendy ve využití identifikačních náramků spol. Precision Dynamics Corporation (PDC) ve světě a především v ČR. Teoretická část se vě-nuje zejména zařazení a využitelnosti identifikačních náramků z hlediska členění marke-tingových komunikací. Analytická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl realizo-vaný na základě sekundárních dat získaných ze zahraničí a zejména od lokálního výhradní-ho distributora identifikačních náramků spol. Identifikační systémy, s.r.o. Tato část přináší zajímavá srovnání situace v zahraničí a v ČR. Dále pak autor zmiňuje nové trendy v oblasti využití identifikačních náramků, které se již využívají v zahraničí a uvádí praktické mož-nosti využití, které by se dali v budoucnu aplikovat i na lokálním trhu v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7561
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7518


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedláčková_2008_bp.pdfZablokované 833.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sedláčková_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet