Komunikační strategie města
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie města |
Autor: |
Šopíková, Barbora
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Za téma mé diplomové práce jsem si zvolila komunikační strategii města Otrokovice. Práci tvoří tři části. Teoretická část otevře problematiku marketingu veřejné správy, státní správy, občanské společnosti. Výzkum veřejného mínění, který jsem zjišťovala je v praktické části součástí mé diplomové práce. Je to tzv. směrnice k projektové části. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení celé komunikační strategie města. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7547
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7618
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet