Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků |
Autor: |
Krajčová, Helena
|
Vedoucí: |
Šnédar, Libor
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou obchodní taktiky a strategie společnosti AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu zajištění a vymáhání závazků. Hlavní zřetel je kladen na metodiku řízení a její informační podporu a zdůrazňuje především preventivní prvky. Úspěšnost bezproblémového inkasa pohledávky má počátek již při vzniku obchodního vztahu. Právě to je okamžik, kdy na základě potřebného množství kvalitních informací zvažujeme volbu platebních instrumentů či způsob zajištění budoucí pohledávky a pokud nastane situace, kdy nám odběratel neplatí, máme na výběr z různých druhů vymáhání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/752
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3872
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet