Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)
Autor: Gabrhelík, Lukáš
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je bližší seznámení se s lifestylovým médiem zastoupeným magazínem Maxim, definování jeho prvků a pochopení podstaty existence. Vysvětlíme si, co cílová skupina čtenářů očekává, co jim magazín přináší a jaké hrozby se pro čtenáře skrývají uvnitř. Práce je rozdělena na tři částí, přičemž první se zaměřuje na historický vývoj až ke vzniku periodik a dělení médií. Druhá část se zaměřuje na analýzu Maximu za rok 2007 a hodnotí použité prvky inzerce za dané období. Třetí a závěrečná část se zaměřuje na vyhodnocení zjištěných dat a z nich vyplývajících návrhů na řešení nedostatků vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce má sloužit jako prostředek pro vysvětlení a pochopení způsobu komunikace na lifestylovém trhu a formy zpracování této komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7527
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7458


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gabrhelík_2008_bp.pdf 19.49Mb PDF Zobrazit/otevřít
gabrhelík_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gabrhelík_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet