Tvorba, reflexe a poučení z vytváření počítačové hry Nadraka.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba, reflexe a poučení z vytváření počítačové hry Nadraka. |
Autor: |
Krtičková, Anna
|
Vedoucí: |
Živocký, Jan
|
Abstrakt:
|
Ve své práci popisuji výrobu počítačové hry "NADRAKA", kterou jsme realizovali společně s Jakubem Růžičkou. Píši o inspiraci a kontextu našeho bakalářského projektu. Popisuji způsob, jakým jsme vytvářeli výtvarnou stránku a techniku animace. Zmiňuji nápady, myšlenky a problémy, které mě potkali během vývoje počítačové hry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7517
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola filmová Zlín |
Studijní obor:
|
Klasická animovaná tvorba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5111
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet