PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace |
Autor: |
Dvorská, Jitka
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině zabývá metodami a principy Public relations, které používá výrobní společnost nejen při náboru zaměstnanců, ale také při budování dobrého jména značky. Dále definuje rozdíly mezi klasickými nástroji náborové kampaně a PR aktivitami, jejich výhody a nevýhody. Externí komunikace a metodika práce s médii je detailně rozpracována. Práce analyzuje podstatu interní komunikace ve výrobní společnosti, její úlohy, důležitost, nástroje, cíle, cílové skupiny a následky nefungující interní komunikace. Součástí práce je taktéž průzkum spokojenosti jedné ze skupin zaměstnanců konkrétní výrobní společnosti, jehož výsledky by měly potvrdit vysokou důležitost kvalitní interní komunikace pro spokojenost zaměstnanců a pozitivní vnímání zaměstnavatele. Postoje a názory stávajících zaměstnanců mohou být užitečné jak pro strategii interní komunikace, tak pro návrh strategie komunikace externí užívané mimo jiné při náboru nových zaměstnanců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7492
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet