Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách |
| Autor: |
Volf, Radek
|
| Vedoucí: |
Binter, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je shrnutí způsobů a možností tvorby neinteraktivních počítačových her. Práce je rozdělena na tři základní oblasti. První mapuje historii a dělení neinteraktivních scén, v druhé části je pak práce zaměřena na teorii návrhu scén a v třetí části práce popisuje techniky a praxi tvorby neinteraktivních scén. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7484
|
|
Datum:
|
2008-05-09 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav produktového designu |
|
Studijní obor:
|
Multimedia a design |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8179
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet