Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA
Autor: Ryšťáková, Marcela
Vedoucí: Krejcárek, Luboš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem a dále analyzuje chování spotřebitelů, kteří hrají významnou roli v marketingovém a prodejním procesu firmy. Byly vypracovány dva dotazníky týkající se velkoobchodních organizací a individuálních kupujících. Na základě výsledků z dotazníkových šetření, které vyplynuly z kupního chování zákazníků ve firmě Teoma, byly navrženy doporučení pro zefektivnění a zvýšení prodeje firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7457
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7401


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ryšťáková_2008_bp.pdf 773.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
ryšťáková_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ryšťáková_2008_op.doc 33Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet