Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o. |
Autor: |
Matys, Michal
|
Vedoucí: |
Friedl, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingového plánu společnosti CeramTec s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Druhá praktická část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákladové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7436
|
Datum:
|
2008-08-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
8299
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet