Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s. |
Author: |
Jandourková, Petra
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření komplexního materiálu, který je nezbytný pro strategické marketingové rozhodování ve vybraném segmentu na území České republi-ky. Dokument je určen pro potřeby české rodinné společnosti AG FOODS Group a.s. s přihlédnutím na analýzy zjištěné společností Brand&Brother. Práce je rozčleněna do něko-lika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem segmentu, přes část prak-tickou, zahrnující hypotézy, analýzy, vlastní výzkumy až po shrnutí výsledků, návrhy opat-ření a výstupy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7372
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7588
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account