Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone |
Autor: |
Votruba, Tomáš
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Obsahem této práce je podrobná analýza procesu změny značky (tzv. rebrandingu) operátora Oskar na Vodafone. Práce obsahuje jak teoretická východiska problematiky rebrandingu u velkých mezinárodních firem, tak hlavní důvody pro změnu značky u společnosti Vodafone. Samotným cílem práce pak bylo zhodnocení všech důvodů operátora Vodafone pro přistoupení k rebrandu Oskara a zhodnocení jeho efektivnosti. V závěru práce je nastíněn odhad dalšího vývoje telekomunikačního trhu po rebrandu všech tří českých mobilních operátorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/736
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
560
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet