Marketingové komunikace pekárenských výrobků
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace pekárenských výrobků |
Author: |
Cedidla, Ondřej
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací pekárenských výrobků. V teoretické části analyzuje pekárenské výrobky obecně a hodnotí využití marketingové komunikace v tomto oboru. V praktické části se práce věnuje ověření pracovních hypotéz. Nejprve je ověřeno, zda-li je smysluplné využívat nástroje marketingové komunikace, a následně je zjištěno, které nástroje jsou při komunikaci pekařských výrobků nejefektivnější. Závěrečnou částí je konkrétní projekt využití nástrojů marketingové komunikace při nabídce pekárenských výrobků na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7314
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7577
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account