Marketingové komunikace pekárenských výrobků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace pekárenských výrobků |
Autor: |
Cedidla, Ondřej
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací pekárenských výrobků. V teoretické části analyzuje pekárenské výrobky obecně a hodnotí využití marketingové komunikace v tomto oboru. V praktické části se práce věnuje ověření pracovních hypotéz. Nejprve je ověřeno, zda-li je smysluplné využívat nástroje marketingové komunikace, a následně je zjištěno, které nástroje jsou při komunikaci pekařských výrobků nejefektivnější. Závěrečnou částí je konkrétní projekt využití nástrojů marketingové komunikace při nabídce pekárenských výrobků na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7314
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7577
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet