Marketingové komunikace pekárenských výrobků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace pekárenských výrobků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace pekárenských výrobků
Autor: Cedidla, Ondřej
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací pekárenských výrobků. V teoretické části analyzuje pekárenské výrobky obecně a hodnotí využití marketingové komunikace v tomto oboru. V praktické části se práce věnuje ověření pracovních hypotéz. Nejprve je ověřeno, zda-li je smysluplné využívat nástroje marketingové komunikace, a následně je zjištěno, které nástroje jsou při komunikaci pekařských výrobků nejefektivnější. Závěrečnou částí je konkrétní projekt využití nástrojů marketingové komunikace při nabídce pekárenských výrobků na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7314
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7577


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cedidla_2008_dp.pdfZablokované 654.9Kb PDF
cedidla_2008_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cedidla_2008_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet