Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o. |
Autor: |
Vykoukal, Stanislav
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy, s.r.o. identifikuje na základě teoretických poznatků významné marketingové nástroje pro obchodní společnosti nabízející produkty a služby charakteristické svojí vysokou přidanou hodnotou. Tyto vybrané marketingové nástroje porovnává s dnešními používanými nástroji ve firmě Technodat, CAE-systémy, s.r.o. a na základě jejich podrobné analýzy vyhodnocuje správnost jejich využití a vyhledává příležitosti pro jejich optimalizaci. Dále doporučuje použití nových moderních nástrojů pro zvýšení efektivnosti obchodních a marketingových činností. Projekt optimalizace navazuje na předchozí hodnocení a vytváří tak prostor pro okamžitou efektivní integraci zjištěných skutečností do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7282
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010 |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9162
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet