Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o. |
Autor: |
Vavrová, Jitka
|
Vedoucí: |
Lešingrová, Romana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o. V první části se věnuji především teoretickým pojmům mého tématu. Upřesňuji cíle a metody zpracování. Dále, v analytické části začínám představením společnosti, pokračuji analýzou komunikace se zákazníky z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, SWOT analýzou a hlavními skupinami zákazníků, kteří jsou pro společnost Winpro s.r.o. klíčoví. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7272
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9775
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet