Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o.
Autor: Vavrová, Jitka
Vedoucí: Lešingrová, Romana
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o. V první části se věnuji především teoretickým pojmům mého tématu. Upřesňuji cíle a metody zpracování. Dále, v analytické části začínám představením společnosti, pokračuji analýzou komunikace se zákazníky z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, SWOT analýzou a hlavními skupinami zákazníků, kteří jsou pro společnost Winpro s.r.o. klíčoví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7272
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9775


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vavrová_2008_bp.pdfZablokované 12.49Mb PDF Zobrazit/otevřít
vavrová_2008_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vavrová_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet