Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o.
Autor: Zábranová, Ivana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Téma této bakalářské práce je projekt marketingového řízení firmy Avex Trade, spol. s r. o. V teoretické části je podrobně rozebráno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza konkurenceschopnosti tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, dodavatelsko-odběratelské vztahy, SWOT analýza firmy, Porterova analýza, směřování v EU a inovace jako konkurenční výhoda. Náplní projektové části jsou návrh zdokonalení marketingového řízení v podniku, riziková a nákladová analýza a analýza efektivnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/724
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4118


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zábranová_2006_bp.pdf 7.587Mb PDF Zobrazit/otevřít
zábranová_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zábranová_2006_op.pdf 242.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet