Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o. |
Autor: |
Zábranová, Ivana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Téma této bakalářské práce je projekt marketingového řízení firmy Avex Trade, spol. s r. o. V teoretické části je podrobně rozebráno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza konkurenceschopnosti tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, dodavatelsko-odběratelské vztahy, SWOT analýza firmy, Porterova analýza, směřování v EU a inovace jako konkurenční výhoda. Náplní projektové části jsou návrh zdokonalení marketingového řízení v podniku, riziková a nákladová analýza a analýza efektivnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/724
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4118
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet