Analýza PR aktivit společnosti Hamé, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza PR aktivit společnosti Hamé, a.s. |
Autor: |
Tomášek, Ondřej
|
Vedoucí: |
Vícha, Přemysl
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce by měla být analýza public relations ve firmě Hamé a.s. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje a popisuje základní principy public relations vztahů, co je to PR, jaké druhy PR máme a na koho se public relations vztahuje. Dále popisuje vzájemný vztah marketingu a PR. V praktické části bakalářské práce je popsáno public relations ve firmě, způsoby komunikace mezi firmou a veřejností, způsoby komunikace s médii a dalšími části public relations. Dále jsou v hodnotící části uvedeny vhodné PR aktivity pro firmu do budoucna. V závěru je uvedeno vyhodnocení PR analýzy a navrhnuté PR aktivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7231
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7414
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet