Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů |
Autor: |
Čerešníková, Jitka
|
Vedoucí: |
Zakravač, Lumír
|
Abstrakt:
|
Název diplomové práce je "Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů". V první části se diplomová práce věnuje teoretickým poznatkům z oblasti konkurence, konkurenčních strategií a marketingového mixu. Jsou zde uvedeny základní poznatky SWOT a PEST analýzy. V druhé části, rozdělené pomyslně na část analytickou a projektovou, je provedena analýza prostředí společnosti a současného využívání marketingového mixu, nového trhu a jeho možností. Na ni navazuje část projektová, v níž je navržen projekt zlepšení postavení společnosti na trhu využitím marketingových nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7207
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8197
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet