Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů
Autor: Čerešníková, Jitka
Vedoucí: Zakravač, Lumír
Abstrakt: Název diplomové práce je "Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů". V první části se diplomová práce věnuje teoretickým poznatkům z oblasti konkurence, konkurenčních strategií a marketingového mixu. Jsou zde uvedeny základní poznatky SWOT a PEST analýzy. V druhé části, rozdělené pomyslně na část analytickou a projektovou, je provedena analýza prostředí společnosti a současného využívání marketingového mixu, nového trhu a jeho možností. Na ni navazuje část projektová, v níž je navržen projekt zlepšení postavení společnosti na trhu využitím marketingových nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7207
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8197


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čerešníková_2008_dp.pdfZablokované 1.795Mb PDF Zobrazit/otevřít
čerešníková_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čerešníková_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet