Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.
Autor: Zmrzlík, Tomáš
Vedoucí: Voloch, Jaroslav
Abstrakt: Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky marketingového auditu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza současné situace ve společnosti Pilana Knives, spol. s r. o. Samotný projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu je tvořen přípravnou fází, plánovací fází, navrženými cíli, realizací vybraných analýz marketingového auditu, časovým hlediskem a rozpočtem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/719
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3794


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zmrzlík_2006_dp.pdfZablokované 1.226Mb PDF
zmrzlík_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zmrzlík_2006_op.jpg 90.28Kb Obrázek JPEG Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet