Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o. |
Autor: |
Zmrzlík, Tomáš
|
Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky marketingového auditu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza současné situace ve společnosti Pilana Knives, spol. s r. o. Samotný projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu je tvořen přípravnou fází, plánovací fází, navrženými cíli, realizací vybraných analýz marketingového auditu, časovým hlediskem a rozpočtem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/719
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3794
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet