Projekt Marketingové komunikační strategie pro firmu Grid International CZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt Marketingové komunikační strategie pro firmu Grid International CZ |
Autor: |
Schusterová, Blanka
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Firma Grid International CZ, s.r.o. působí na českém trhu od roku 1999. Tato mezinárodní poradenská společnost pomáhá firmám budovat vynikající pracovní vztahy, které vedou k výjimečným pracovním výkonům. Program Grid The Power to Change je aplikován v nejrůznějších oblastech podnikání ve čtyřiceti zemích po celém světě. Dosud se ho zúčastnily téměř čtyři miliony manažerů. Grid semináře se odlišují od ostatních přístupů tím, že jsou podloženy ověřenou vědeckou teorií, měřitelností, působností na celou organizaci a důrazem na osobní odpovědnost účastníků za změnu. Firma chce v České republice dosáhnout pozice renomované vzdělávací a poradenské organizace v oboru Organisational Development. Obsahem práce je návrh tříleté marketingové komunikační strategie, jejímž výsledkem by mělo být zvýšení povědomí o značce Grid a vyšší počet zákazníků. Cesta vede přes analýzu tržního prostředí, analýzu konkurence i samotné firmy a zhodnocení dosavadní komunikace. Strategie definuje komunikační aktivity pro jednotlivé části komunikačního mixu, navrhuje finanční rozpočet a časový plán a uvádí předpokládaný efekt s uvedením možností měření účinnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/717
|
Datum:
|
2006-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2731
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet