Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin
Autor: Heringešová, Alica
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Tématem diplomové práce je "Komunikační strategie firmy Studio77 u vybraných cílových skupin". Hlavním důvodem zpracování projektu je stanovení prioritních cílových skupin, které přinášejí do firmy zisk, a určení cílových skupin vedlejších, které jsou pro firmu časo-vě náročné a finančně méně zajímavé. V teoretické části je zpracován marketing služeb a jeho specifika, marketingové komunikace se zaměřením na reklamní kampaň a v neposlední řadě také využívané marketingové strategie. Analytická část zkoumá makroprostředí a mik-roprostředí pomocí PEST analýzy a SWOT analýzy. Neméně důležitá je analýza současné marketingové komunikace studia a její zhodnocení. V projektové části jsou stanoveny ko-munikační cíle a strategie firmy, charakterizovány cílové skupiny a jejich rozčlenění do dvou specifických skupin podle důležitosti a nakonec zvoleny komunikační nástroje pro vybrané segmenty. Součástí projektové části je i nákladová a časová analýza a způsoby měření účin-nosti zvolené marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7161
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 8205


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
heringešová_2008_dp.pdfZablokované 1.743Mb PDF
heringešová_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
heringešová_2008_op.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet