Marketingový mix pro Fast food Sushi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix pro Fast food Sushi |
Autor: |
Poborská, Klára
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je teoreticky popsat části marketingového mixu a následně prakticky zpracovat a takzvaně ušít na míru projektu, který se zaobírá založením fast food restaurantu, podávající zdravou výživu. Práce, při sestavování marketingového mixu pro Fast food Sushi, bere v potaz momentální trendy stravování obyvatel ČR, čerpajíce z dostupných pramenů pojednávajících o této problematice. Také analyzuje okolní konkurenci a konkurenci působící v oboru zdravé výživy, čímž zkoumá, zdali je vůbec situace příznivá ke vstupu na trh a je tedy opodstatněné, přistoupit ke tvorbě marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7135
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7484
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet