Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech |
Autor: |
Rychnovská, Tereza
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zkoumá výslovnostní styly v mluvené rozhlasové reklamě. Teore-tická část nastiňuje východiska pro popis zvukové podoby jazyka, jak na segmentální, tak na suprasegmentální úrovni a kritéria pro určení cílové skupiny konkrétní rozhlasové stanice a konkrétního produktu. V praktické části pak práce analyzuje spoty nahrané na stanicích Českého rozhlasu a na Rádiu 1. Shrnuje různé prostředky využití výslovnostních stylů v mluvené reklamě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7109
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7611
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet