Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Autor: Rychnovská, Tereza
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá výslovnostní styly v mluvené rozhlasové reklamě. Teore-tická část nastiňuje východiska pro popis zvukové podoby jazyka, jak na segmentální, tak na suprasegmentální úrovni a kritéria pro určení cílové skupiny konkrétní rozhlasové stanice a konkrétního produktu. V praktické části pak práce analyzuje spoty nahrané na stanicích Českého rozhlasu a na Rádiu 1. Shrnuje různé prostředky využití výslovnostních stylů v mluvené reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7109
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7611


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rychnovská_2008_dp.pdfZablokované 619.6Kb PDF
rychnovská_2008_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rychnovská_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet