Analýza komunikačního mixu společnosti Unipro spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu společnosti Unipro spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu společnosti Unipro spol. s r. o.
Autor: Pospíšilová, Zuzana
Vedoucí: Novák, Ivoš
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix společnosti Unipro spol. s r.o., vyhodnotit současné nástroje komunikačního mixu a navrhnout způsoby jeho zkvalitnění. Teoretická část bakalářské práce charakterizuje pojmy komunikace a marketingový komunikační mix včetně jeho jednotlivých nástrojů. Teoretická část je vodítkem pro analytickou část, která zahrnuje profil společnosti, analýzu současného komunikačního mixu a jeho vyhodnocení pomocí SWOT analýzy. Na základě analýzy současného stavu jsou navržena doporučení pro zkvalitnění komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7027
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7398


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšilová_2008_bp.pdfZablokované 2.218Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšilová_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pospíšilová_2008_op.doc 34.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet