Analýza komunikačního mixu společnosti Unipro spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu společnosti Unipro spol. s r. o. |
Autor: |
Pospíšilová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Novák, Ivoš
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix společnosti Unipro spol. s r.o., vyhodnotit současné nástroje komunikačního mixu a navrhnout způsoby jeho zkvalitnění. Teoretická část bakalářské práce charakterizuje pojmy komunikace a marketingový komunikační mix včetně jeho jednotlivých nástrojů. Teoretická část je vodítkem pro analytickou část, která zahrnuje profil společnosti, analýzu současného komunikačního mixu a jeho vyhodnocení pomocí SWOT analýzy. Na základě analýzy současného stavu jsou navržena doporučení pro zkvalitnění komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7027
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7398
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet