Zvyšovanie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvyšovanie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvyšovanie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s.
Autor: Bolčeková, Anna
Vedoucí: Kubiňák, Ján
Abstrakt: Cieľom mojej bakalárskej práce na tému "Zvýšenie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s." je zhodnotiť súčasné meranie spokojnosti zákazníka a navrhnúť nové, efektívnejšie meranie. V teoretickej časti sa zamerám na marketingový výskum, metódy marketingového výskumu a na meranie spokojnosti zákazníka, ktoré bude dôležitou súčasťou druhej časti mojej práce. V praktickej časti budem pomocou dotazníkov zisťovať spokojnosť zákazníkov s firmou SATES, a.s. Po vyhodnotení a interpretácii výsledkov tohto merania vyhodnotím efektívnosť nových dotazníkov. V závere celú moju prácu zhodnotím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7019
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 7411


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bolčeková_2008_bp.pdfZablokované 1.731Mb PDF Zobrazit/otevřít
bolčeková_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bolčeková_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet