Zvyšovanie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvyšovanie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s. |
Autor: |
Bolčeková, Anna
|
Vedoucí: |
Kubiňák, Ján
|
Abstrakt:
|
Cieľom mojej bakalárskej práce na tému "Zvýšenie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s." je zhodnotiť súčasné meranie spokojnosti zákazníka a navrhnúť nové, efektívnejšie meranie. V teoretickej časti sa zamerám na marketingový výskum, metódy marketingového výskumu a na meranie spokojnosti zákazníka, ktoré bude dôležitou súčasťou druhej časti mojej práce. V praktickej časti budem pomocou dotazníkov zisťovať spokojnosť zákazníkov s firmou SATES, a.s. Po vyhodnotení a interpretácii výsledkov tohto merania vyhodnotím efektívnosť nových dotazníkov. V závere celú moju prácu zhodnotím. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7019
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2037
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
7411
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet