Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV |
Author: |
Nováková, Veronika
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem práce je využití teoretických poznatků z marketingu ke tvorbě komunikačního plánu pro skutečně existující společnost KABESTAV. Stavební společnost v současné době zavádí nový produkt - práci s kamenem v zahradní architektuře a za tím účelem navazuje kontakt s novým cílovým segmentem - rodinami, žijícími v rodinných domech, které společnost neznají. Tato práce dává firmě návod, jak si v této situaci poradit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7009
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
7393
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account