Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglcká slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglcká slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglcká slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.
Autor: Spodniak, Petr
Vedoucí: Atcheson, Hana
Abstrakt: Tato studie se zabývá skrytými významy v reklamě a je zaměřena na jejich rozluštění ve verbální a vizuální rovině. Práce je založena na teorii o významu a zabývá se jím především z pohledu sémiotiky. V úvahu jsou brány také teorie pragmatiky, parajazyka a sémantiky. V této práci je znak považován za základní jednotku jazyka a jeho význam se skládá z konotací, denotací, signifikací a jiných přístupů, které ovlivňují význam. Praktická část uvádí čtyři druhy reklamy a na jejich základě se snaží poukázat na skryté a často na emocích postavené významy. Bylo navrhnuto, že spotřebitelé, kteří jsou si vědomi přesvědčovacích technik, jsou vystaveni menší nevědomé manipulaci v rozhodovacím procesu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6994
Datum: 2008-05-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav jazyků
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8505


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
spodniak_2008_bp.pdf 1.350Mb PDF Zobrazit/otevřít
spodniak_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
spodniak_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet