Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o. |
Autor: |
Ćmielová, Romana
|
Vedoucí: |
Ševčíková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Má bakalářská práce je zaměřena na marketing a marketingové komunikace, protože jsou nepostradatelnými nástroji při získávání pozice v dnešním velmi silném konkurenčním prostředí především pro nové a malé firmy. V teoretické části mé bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingu, tržního prostředí, konkurence a marketingového výzkumu, který je nezbytným základem pro realizaci budoucí marketingové strategie firmy. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit firmy MS Computers, s.r.o. a obsahuje výstupy dotazníkového šetření. Na jejich základě jsou pro tuto společnost navrhnuta určitá doporučení a možná řešení v oblasti marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/698
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4119
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet