Marketingové komunikace cestovní kanceláře Kudrna
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace cestovní kanceláře Kudrna |
Autor: |
Melichar, Jan
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena marketingové komunikace cestovní kanceláře Kudrna. V teoretické části této práce uvádím co je to cestovní ruch, význam pohybových aktivit, speci-fika vybraného území z hlediska cestovního ruchu V analytické části jsem se zaměřil na charakteristiku CK Kudrna a jí požívané prostředky marketingové komunikace. V projektové části popisuji sportovně recesistický závod ,,Koulení kola z Lednice do Brna". Východiska a cíle této činnosti. Na základě výzkumu definuji cílovou skupinu, hodnotím z vícedobého hlediska dosažené image CK Kudrna, navrhuji změny pro prezentaci CK Kudr-na na webových stránkách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6988
|
Datum:
|
2008-05-02 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7600
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet