Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské republiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské republiky |
Autor: |
El Chaarová, Linda
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. V první části jsou z literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady k tématům konku-rence, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a marketingového mixu jako prostředku pro zvyšování konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma Greiner Packaging Slušovice, následuje zhodnocení marketingového mixu, SWOT analýza, PEST analýza , Porterův pěti faktorový model a analýza nejdůležitějších konkurentů na českém a slovenském trhu. Na základě provedených analýz je vypracován projekt vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6970
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8199
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet