Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení |
| Autor: |
Smolíková, Šárka
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. Cílem bakalářské práce je na základě posouzení současného stavu navrhnout vhodné stra-tegie pro zlepšení vztahů se zákazníky. Navržené strategie přispějí k rozšíření spolupráce, zlepšení komunikace a vztahů se stávajícími zákazníky, což povede k upevnění pozice na trhu. V teoretické části se zaměřuji na definici pojmu CRM a identifikaci výhod souvisejí-cích se zavedením systému. V praktické části se věnuji charakteristice společnosti, analý-ze současného stavu a návrhy na zlepšení. Závěrem v nákladové a rizikové analýze ověřuji realizovatelnost doporučení a definuji rizika v souvislosti s implementací prvků CRM. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6964
|
|
Datum:
|
2008-05-23 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018
|
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9634
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet