Příprava a realizace telemarketingové kampaně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Příprava a realizace telemarketingové kampaně |
Autor: |
Končelová, Jana
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce "Příprava a realizace telemarketingové kampaně" je charak-terizovat roli telemarketingu v obecné rovině, zpracovat dostupné zdroje v oblasti tématu diplomové práce a v analytické části práce se zaměřit na způsob prodeje daného produktu prostřednictvím kampaně aktivního telemarketingu. Součástí diplomové práce je popis typů aktivních telemarketingových kampaní, kte-ré lze použít v jednotlivých životních cyklech produktu a popis možností působení těchto kampaní v rámci strategických cílů společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6951
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7595
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet