Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s.r.o. |
Autor: |
Brniaková, Ivana
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca je analýzou marketingovej komunikácie v spoločnosti Motomedia agency, s.r.o. Teoretická časť sa opiera o poznatky z oblasti marketingu a spracováva literárne pramene týkajúce sa tiež makro a mikroprostredia, tržných segmentov a tvorby reklamnej kampane, pomocou ktorej sa napĺňajú ciele propagácie. Praktická časť tejto práce sa zaoberá rozborom všetkých doposiaľ realizovaných marketingových aktivít firmy, ktorý je uskutočňovaný pomocou SWOT analýzy a analýzy tržných segmentov. V závere bakalárskej práce sú uvedené doporučenia a návrhy na zlepšenie stávajúcej situácie využívania marketingových komunikácií vo firme Motomedia agency, s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6943
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a statistiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
9693
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet