Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s.r.o.
Autor: Brniaková, Ivana
Vedoucí: Komínková, Miroslava
Abstrakt: Bakalárska práca je analýzou marketingovej komunikácie v spoločnosti Motomedia agency, s.r.o. Teoretická časť sa opiera o poznatky z oblasti marketingu a spracováva literárne pramene týkajúce sa tiež makro a mikroprostredia, tržných segmentov a tvorby reklamnej kampane, pomocou ktorej sa napĺňajú ciele propagácie. Praktická časť tejto práce sa zaoberá rozborom všetkých doposiaľ realizovaných marketingových aktivít firmy, ktorý je uskutočňovaný pomocou SWOT analýzy a analýzy tržných segmentov. V závere bakalárskej práce sú uvedené doporučenia a návrhy na zlepšenie stávajúcej situácie využívania marketingových komunikácií vo firme Motomedia agency, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6943
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
Ústav: Ústav informatiky a statistiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 9693


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brniaková_2008_bp.pdfZablokované 3.176Mb PDF Zobrazit/otevřít
brniaková_2008_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
brniaková_2008_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet