Skončila doba podnikových zpravodajů?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Skončila doba podnikových zpravodajů? |
Author: |
Kaspříková, Lucie
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Tématem práce jsou podnikové noviny a časopisy a jejich využití a význam jako nástroje interních komunikací ve firmách. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image, interní komunikace a veřejnost. Vymezuje postavení interních komunikací v podniku, s důrazem na prostředky a formy komunikace se zaměstnanci. Samostatně se věnuje vydávání firemních periodik pro vnitřní i vnější veřejnost. V praktické části práce mapuje historii a současný stav vydávání podnikových zpravodajů. Je zde navržen, zpracován a vyhodnocen dotazník vydavatelům podnikových zpravodajů. Dále je zde provedeno srovnání tří podnikových zpravodajů, zvláště jejich tématické struktury a zhodnocen jejich význam jako nástroje interních komunikací. Projektová část práce navrhuje optimální způsob interní komunikace a ideální řešení podnikového zpravodaje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6932
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7593
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account