Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl |
| Autor: |
Kreisinger, Ladislav
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout konkrétní opatření vedoucí k zefektivnění stá-vající marketingové komunikace řetězce LIDL. První část této práce se zabývá teoretický-mi základy retail marketingového a komunikačního mixu, analýzy konkurence a koncepce obsahu efektivního marketingového sdělení. V druhé části je charakterizována společnost LIDL i její konkurenti a identifikovány hlavní apely používané ve stávající marketingové komunikaci společnosti LIDL. Tyto apely jsou poté porovnány s nejdůležitějšími kritérii českých zákazníků při výběru diskontů jako hlavního nákupního místa a vnímáním společ-nosti LIDL v těchto kritériích. V třetí části jsou pak použitím teoretického modelu identifi-kovány takové apely, které výše zmíněná kritéria výběru diskontů a vnímání společnosti LIDL v nich zohledňují a jsou navržena konkrétní opatření k exekuci marketingové komu-nikace používající tyto apely. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6931
|
|
Datum:
|
2008-04-25 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7596
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet