Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Autor: Kreisinger, Ladislav
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout konkrétní opatření vedoucí k zefektivnění stá-vající marketingové komunikace řetězce LIDL. První část této práce se zabývá teoretický-mi základy retail marketingového a komunikačního mixu, analýzy konkurence a koncepce obsahu efektivního marketingového sdělení. V druhé části je charakterizována společnost LIDL i její konkurenti a identifikovány hlavní apely používané ve stávající marketingové komunikaci společnosti LIDL. Tyto apely jsou poté porovnány s nejdůležitějšími kritérii českých zákazníků při výběru diskontů jako hlavního nákupního místa a vnímáním společ-nosti LIDL v těchto kritériích. V třetí části jsou pak použitím teoretického modelu identifi-kovány takové apely, které výše zmíněná kritéria výběru diskontů a vnímání společnosti LIDL v nich zohledňují a jsou navržena konkrétní opatření k exekuci marketingové komu-nikace používající tyto apely.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6931
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7596


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kreisinger_2008_dp.pdfZablokované 7.034Mb PDF
kreisinger_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kreisinger_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet