Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh
Autor: Hermann, Tomáš
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Komunikovat můžeme různými způsoby a formami. Jinak komunikujeme v rodině či s přáteli a jinak v práci. Zcela rozdílná je pak komunikacu na trhu organizací, známém pod zkratkou B2B (Business-to-business). Stejně jako zákazníci spotřebitelského trhu (B2C - Business-to-customers) i zákaz-níci trhu organizací mají z pohledu firem své potřeby, nároky a zvyky. Ty následně ovliv-ňují jejich nákupní chování. Ovšem rozhodovací řetězec na trh B2B je obyčejně složitý proces s větším počtem rozhodovatelů. Znamená to, že hlavní roli nehrají momentální po-hnutky jako v B2C. Naopak tento trh charakterizují loajálnější vztahy a konzervativnost, a to i proto, že tento trh je výrazně rozsáhlejší. Obyčejně totiž firmy prodávají produkty a služby opět jiným firmám. I zde však nástroje komunikačního mixu hrají stále významnější roli, byť často není jejich cílem ihned prodat, nýbrž předat úvodní informaci širokému spektru cílových skupin a rozvíjet s nimi vztahy. Následující stránky představí kroky vedoucí ke komunikační kampani v prostředí B2B, konkrétně v oblasti elektrotechniky, a to včetně jejího průběhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6913
Datum: 2008-05-02
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 02.05.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7583


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hermann_2008_dp.pdf 9.423Mb PDF Zobrazit/otevřít
hermann_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hermann_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet