Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh |
Autor: |
Latinová, Monika
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce charakterizuje současné periodika a webové stránky informující o kulturním dění města Pardubice a jeho okolí. Součástí praktické části jsou taktéž výsledky provedeného primárního a sekundárního výzkumu, na jejichž základě je stanovena cílová skupina a SWOT analýza připravovaného magazínu a webové stránky. Obsahem projektové části je pak návrh obsahového a grafického zpracování kulturního měsíčního magazínu, včetně jeho distribuční politiky, cenové a komunikační strategie, rozpočtu, systému kontroly a akčních plánů. K závěru projektové části je současně navržena obsahová část webové stránky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6906
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7552
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet