UV mapování v Blenderu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

UV mapování v Blenderu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: UV mapování v Blenderu
Autor: Vysloužilová, Leona
Vedoucí: Pokorný, Pavel
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je charakteristika prostředí 3D grafického programu Blender v jeho aktuální verzi, zaměřena zejména na materiálové vlastnosti a nanášení textur. Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část obsahuje charakteristiku programu Blender, především nástrojů týkajících se UV mapování a nanášení textur na modely. Také obsahuje charakteristiku programu Gimp, zaměřenou zejména na funkce používaných na tvorbu textur. Praktická část obsahuje elektronickou dokumentaci a praktické ukázky modelů v Blenderu určených k UV mapování a pro tyto modely textury vytvořené v programu Gimp, sloužící pro výuku předmětu Počítačová grafika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6884
Datum: 2008-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav aplikované informatiky
Studijní obor: Informační technologie
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 9178


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vysloužilová_2008_bp.pdfZablokované 5.044Mb PDF
vysloužilová_2008_vp.doc 288.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vysloužilová_2008_op.doc 290Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet