UV mapování v Blenderu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
UV mapování v Blenderu |
Autor: |
Vysloužilová, Leona
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je charakteristika prostředí 3D grafického programu Blender v jeho aktuální verzi, zaměřena zejména na materiálové vlastnosti a nanášení textur. Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část obsahuje charakteristiku programu Blender, především nástrojů týkajících se UV mapování a nanášení textur na modely. Také obsahuje charakteristiku programu Gimp, zaměřenou zejména na funkce používaných na tvorbu textur. Praktická část obsahuje elektronickou dokumentaci a praktické ukázky modelů v Blenderu určených k UV mapování a pro tyto modely textury vytvořené v programu Gimp, sloužící pro výuku předmětu Počítačová grafika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6884
|
Datum:
|
2008-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav aplikované informatiky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9178
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet