Teoretická část: Corporate Design v mlékárenském odvětví Praktická část: Corporate Design Mlékárny Valašské Meziříčí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Teoretická část: Corporate Design v mlékárenském odvětví Praktická část: Corporate Design Mlékárny Valašské Meziříčí |
Autor: |
Klein, Tomáš
|
Vedoucí: |
Illík, Rostislav
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá termíny Corporate identity, Corporate design a jejich použití. Konkrétneji pak jejich aplikací v mlékárenském odvetví v CR a zahranicí. Prináší také pohled na soucasné trendy v obalovém designu mlékárenských produktu a jejich strucný prehled. V praktické cásti se zameruje na Corporate design jednotlivých mlékáren. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6881
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Grafický design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
9294
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet