Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling |
Autor: |
Hoštácky, Ondrej
|
Vedoucí: |
Dudleston, Sally
|
Abstrakt:
|
Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych dát. Konkrétne ide o využitie a spájanie takzvaných informácií s pridanou hodnotou získavaných z internetových prieskumov (on-line polling) s dátami zo spotrebiteľských panelov, čím sa naskytne možnosť hodnotných analýz trhu. Toto predstavuje nielen pre tím Fresh Food and Alcohol divízie Worldpanel, kde som vykonával svoju profesionálnu prax, nové príležitosti v komunikácii s doterajšími klientmi a v prípadnom vyjednávaní nových kontraktov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6859
|
Datum:
|
2008-04-29 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2010
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9893
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet