Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích |
Autor: |
Podlešák, Michal
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce řeší problematiku firemních a produktových názvů. V jednotlivých částech čtenáře seznamuje s historií těchto názvů od zhruba 10. století do konce 20.století, vývojem přístupu k jejich tvorbě, ukázkami z jednotlivých období. V části ze současnosti pak práce ukazuje chyby, jichž se tvůrci často dopouští a pravidla, která by se měla dodržovat, aby vznikl efektivní název. Samostatná podkapitola je věnována jménu internetové domény - fenoménu dneška. V praktické části se čtenář může seznámit s brandingem v praxi, žebříčkem 100 nejdražších jmen světa roku 2008 a informacemi z "kuchyně" nejsilnější české PR agentury AMI Communications. Vrcholem práce je průzkum, který ověřuje hypotézu autora, že obliba anglických názvů klesá. Výsledky průzkumu jsou okomentované a práce je zakončena úvahou o budoucím vývoji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6851
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7485
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet