Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích
Autor: Podlešák, Michal
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato bakalářská práce řeší problematiku firemních a produktových názvů. V jednotlivých částech čtenáře seznamuje s historií těchto názvů od zhruba 10. století do konce 20.století, vývojem přístupu k jejich tvorbě, ukázkami z jednotlivých období. V části ze současnosti pak práce ukazuje chyby, jichž se tvůrci často dopouští a pravidla, která by se měla dodržovat, aby vznikl efektivní název. Samostatná podkapitola je věnována jménu internetové domény - fenoménu dneška. V praktické části se čtenář může seznámit s brandingem v praxi, žebříčkem 100 nejdražších jmen světa roku 2008 a informacemi z "kuchyně" nejsilnější české PR agentury AMI Communications. Vrcholem práce je průzkum, který ověřuje hypotézu autora, že obliba anglických názvů klesá. Výsledky průzkumu jsou okomentované a práce je zakončena úvahou o budoucím vývoji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6851
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7485


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
podlešák_2008_bp.pdfZablokované 872.8Kb PDF
podlešák_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
podlešák_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet