Sportovní marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sportovní marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sportovní marketing
Autor: Křižka, Pavel
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Následující práce popisuje a analyzuje využití marketingových komunikací ve sportu a naopak využití sportovních celebrit v korporátních marketingových komunikacích. Práce se také specificky zabývá sponzoringem ve sportu, jakožto jedním z dynamicky se rozvíjejí­cích nástrojů moderních marketingových komunikací. Součástí práce je také marketingový výzkum, zkoumající vliv marketingových kampaní z popisovaného segmentu na širokou veřejnost a to, jak veřejnost vnímá sportovní hvězdy, coby nosiče marketingových sdělení. Hlavní část práce pak tvoří případová studie, ve které zkoumám současný stav problematiky a předkládám možná východiska na příkladu nejznámější sportovní celebrity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6837
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7467


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křižka_2008_bp.pdfZablokované 845.7Kb PDF
křižka_2008_vp.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
křižka_2008_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet