Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu |
Autor: |
Menšíková, Miroslava
|
Vedoucí: |
Lapčík, Radomír
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce "Marketingový plán Privátního Peněžního Ústavu" je analyzování marketingového plánování úseku Privátní Peněnžní Ústav a následný návrh a doporučení v této oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsem zachytila různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Druhou část jsem zaměřila na úsek Privátní Peněžní Ústav, konkrétně na jeho současné marketingové plánování, vytvoření podkladů pro návrh marketingového plánu a samostatný návrh plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6784
|
Datum:
|
2008-04-29 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2010
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9648
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet