Marketing lokální kulturní instituce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing lokální kulturní instituce |
Autor: |
Novotná, Hana
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je vytvoření statistiky návštěvnosti diváků kina Květen v Malenovicích a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno za účelem vzniku Filmového klubu ANÝZ. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem, komunikačním mixem v oblasti služeb a financováním. V části analytické nalezneme výsledky marketingového výzkumu, způsoby komunikace kina Květen s veřejností a návrhy financování kulturní instituce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6767
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Veřejná ekonomika a správa |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7356
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet