Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů. |
Autor: |
Čiscoň, Zbyněk
|
Vedoucí: |
Grussová, Anna
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je nastínit možnost využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů. Práce je dělena na dvě části. V první části jsou utříděny informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, dodržování jeho zásad a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na popis a charakteristiku vybraných hotelů, jejich analýzu a návrh jejich rozvoje do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6733
|
Datum:
|
2008-08-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav potravinářského inženýrství |
Studijní obor:
|
Chemie a technologie potravin |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7974
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet