Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště |
Autor: |
Žertová, Martina
|
Vedoucí: |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Uherské Hradiště. V teoretické části charakterizuji cestovní ruch, zabývám se definováním specifik služeb cestovního ruchu, jmenuji nástroje a specifika marketingového mixu v cestovním ruchu. Charakterizuji marketingové strategie a etapy strategického marketingového procesu. Posuzuji úroveň marketingových činností a nástrojů a jejich využití v rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Uherské Hradiště. V praktické části provádím situační analýzu, SWOT a STEP analýzy cestovního ruchu mikroregionu Uherského Hradiště a na základě zjištěných informací vypracovávám projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu a jeho implementaci na mikroregion Uherské Hradiště. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/671
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4005
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet