Analýza zákazníků společnosti T-Mobile.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza zákazníků společnosti T-Mobile. |
| Autor: |
Odstrčilíková, Zuzana
|
| Vedoucí: |
Dudíková, Dagmar
|
|
Abstrakt:
|
Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků společnosti T-Mobile. Společnost začala na českém trhu podnikat v roce 2003 kdy zakoupila síť od společnosti RadioMobil (tehdejší Paegas). Nyní je jedním ze tří probozovatelů, kteří operují na tuzemském trhu. K průzkumu zákazníků jsem použila dotazník obsahující celkem 15 otázek. Dotazník vyplňovali zaměstnanci výrobní firmy a personál v nemocnici. V závěru jsem navrhla řešení, která by mohla vést ke zvýšení počtu zákazníků. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6675
|
|
Datum:
|
2008-04-29 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
9658
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet